Tuesday, November 16, 2010

bosan-bosan karang-karang

created,captured,edited by me..how?




aku ni memang la xde kheje...
tercetusnye idea sebab ade probs la ari 2...
huhuhuuhu
melodi lagu ni agak slow la
konon2 katgori balada hahhahahaha
(berangan je lebeh)

tajuk:aku semua


andainya diri ini tiada
barulah engkau akan merasa
apa yang tersirat
apa yang tersurat
dari hati yang sering terkena.......


andainya diri ini tiada
barulah engkau akan mencoba
untuk terus menyayangi
untuk terus mencintai
diriku yang serba sengsara


corus:
tinggalkanlah aku
jika ini yang terbaik bagi mu dan aku
kau dan aku..
pergi dari aku
lenyaplah segala sengsaramu
kerna aku...
sesungguhnya...semua...


reff:
dan bila..
kau bersamanya
kenangan kita lenyap begitu saja
aku bukan lah sempurna
tapi hati ku..
kau lukakan...
created,captured,edited by me..how?


love is not really suck..just sometimes..it's really hurt me

No comments:

Post a Comment