Monday, September 19, 2011

2 ORANG pun mcm 10 orang..

funfair kat queensbay 2 mai autocity plak..
hhaahaah..
rumah da la dekat ngan autocity,
rugi kan kalau xpegi..hahhaha

izati dan liyana melaporkan kisah FUNFAIR and lovely..
ngeh2~~

ade banyak la game
kami ni punye la terngange tengok..
bukan ape..
da tue2 ni barula nk merase mende2 ni
hehehehhe
aku nmpak sotong gergasi...
ajakla mekti naek..ko nk tau x?????

eceyh2..time ni xgerak lagi..
2 yang muke steadymeddy je mekti ni cover
tapi
bile da start naik
hahahhahahaha
die xpenah berhenti menjerit sambil tutup mate
hahahhaha
ape jadas budak ni!


aku punye la gelak!
hahahhaha
die siap genggam erat tangan aku..
lagi tinggi naek
lagi kuat la jerit
hahhhaha.
aku nk nek lagi...
tapi hampagas betul mekti...
AKU XMO DA NANA!!!!

KESIMPULAN:
mekti gile..hihii

No comments:

Post a Comment